Velkommen
Når ens kæledyr dør
Kremering
Urner
Praktiske forhold
Priser
Kontakt
Den sidste rejse
Gæstebog

Find nærmeste

Printervenlig side

Vis meddelelse

Min skattebasse, Valle

Skribent:

Hanne

Tid:

27.02.2007 10:13

Tekst:

... Nu har et 3.5 års liv taget sin alt for bratte afslutning... Valle mistede sidste år sin bedste ven, Sofus. Han blev offer i trafikken... Det tog hårdt på Valle, men han kom sig igen...

I efteråret fik han desværre konstateret en kræftknude i halsen. den blev opereret... han kom over det, men ikke mindre end 3 mdr. efter hans operation, hvor man gik og troede at alt var godt og Valle var blevet udødelig... Fik han en blodprop i bagpartiet som lammede ham... heldigvis var vi hjemme og heldigivis for at han var den dejligste kat man kunne ønske dig.. Han kom kravlende ind i soveværelset for at fortælle at der var noget i vejen...

Derfra gik turen til dyrehospitalet kl. 5 om morgenen, hvor vi fik konstateret blodproppen... der var ikke andet at gøre end Valle skulle have fred...

Det er hårdt at miste to guldklumper med 1 år og 5 dages mellemrum... og i det hele taget at miste dem.... det er ikke ti at forstå at man aldrig skal putte med dem mere...

Nu venter jeg på at få min Valle hjem igen... ham og Sofus har fået en sten i haven med deres navn på... en sort til Sofus og en rød til Valle... deres farver...

De vil altid være elsket og savnet...

Relaterede meddelelser

Emne: Skribent:
Tid:
Message  Min skattebasse, Valle
Hanne 27.02.2007 10:13