Velkommen
Når ens kæledyr dør
Kremering
Urner
Praktiske forhold
Priser
Kontakt
Den sidste rejse
Gæstebog

Find nærmeste

Printervenlig side

Vis meddelelse

Tusind tak!!

Skribent:

Camilla Hansen

Tid:

02.02.2008 23:14

Tekst:

Den 31/1-2008 måtte min kæreste og jeg med stor sorg aflive vores lille kat. Hun fik pludselig et black-out og 3½ time senere sagde vi farvel til hende på dyrlægens bord. Vi var hjerteknuste.
Vi bad dyrlægen tage sig af hendes jordiske rester, for vi kunne ikke klare at tage hende med hjem - det ville gøre alt for ondt.
Vi spurgte selvfølgelig dyrlægen om hvad der ville ske med vores lille pige, og han forklarede at Ada ville komme og hente hente hende. Han forklarede os hvordan hun ville indgå i den naturlige cyklus.
Jeg var bange for hvordan hendes krop ville blive behandlet og havde forfærdelige tanker og drømme om at hun ikke ville få den værdige behandling som hun fortjente.
Jeg faldt dog tilfældigt over Ada`s hjemmeside, og jeg har nu fået ro i kroppen. Jeg ved at hun er blevet behandlet godt og at tankerne og drømmene kan forsvinde.
Tusind tak fordi I tager den opgave at give vores elskede kæledyr en sidste VÆRDIG rejse!!
Miss Holly vi savner dig ubeskriveligt meget, men vi ved du har det godt! Lysene står tændt i vindueskarmen til minde om dig!
De taknemmeligste hilsner fra Camilla Hansen

Relaterede meddelelser

Emne: Skribent:
Tid:
Message  Tusind tak!!
Camilla Hansen 02.02.2008 23:14