Velkommen
Når ens kæledyr dør
Kremering
Urner
Praktiske forhold
Priser
Kontakt
Den sidste rejse
Gæstebog

Find nærmeste

Printervenlig side

Vis meddelelse

Min elskede kat, Muggi

Skribent:

Jan Svenningsen, Fredericia

Tid:

27.01.2010 00:30

Tekst:

Min elskede 16 årige røde han-kat, Muggi, måtte jeg desværre få aflivet mandag den 25/1...
Det var utroligt hårdt at tage den beslutning, men det var det bedste for ham - og efter en fantastisk snak med min Dyrlæge, så blev det ordnet...
Da det var blevet gjort, sad jeg med ham i ca 20 minutter og bare græd, mens jeg kløede ham bag ørerne og gav ham "nysser", som han elskede, da han var i live...
Jeg besluttede at få ham kremeret, og så vil jeg have ham hjem og stå ved siden af det sidste foto jeg har af ham - han sidder og "smiler", som kun han kunne...! :-)
Jeg savner ham frygteligt - det gør helt ondt...! Har en del fotos af ham; det hjælper lidt at se på dem, men hold op, hvor jeg ville ønske, at jeg kunne sidde på sofaen med ham liggende på maven, mens han sover lige så stille og bliver kløet bag de strittende ører :-)
Vi ses igen, Muggi...! Jeg glæder mig...!
Til Ada´s Krematorium: pas rigtigt godt på ham, når I modtager ham - han var min bedste ven...! Jeg ser frem til at modtage urnen med hans navn påskrevet - kan ikke komme i tanke om en bedre beslutning end denne...!
Mange hilsner og tanker
Jan

P.S: TAK FOR ALT, MUGGI...

Relaterede meddelelser

Emne: Skribent:
Tid:
Message  Min elskede kat, Muggi
Jan Svenningsen, Fredericia 27.01.2010 00:30